Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl
Polska-Warszawa: Aparatura kontrolna i badawcza
2018/S 107-243531
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Nowoursynowska 166
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok. 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska, Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: czz@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok. 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska, Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: czz@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok. 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska, Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: czz@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa aparatury i komputera z drukarką w ramach projektu „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)”
Przed. zam. jest dostawa aparatury i komputera z drukarką w ramach projektu „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)” współfi. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (nr projektu RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. II. Miejsce wykonania przed. zam.: SGGW w Warszawie, WNoŻ oraz WNoŻCziK ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, 02-776 Warszawa oraz WNoŻ, ul. Ciszewskiego 8, 02-786 Warszawa. 1) Wszystkie elem. dost. apar. muszą być fabr. nowe wyp.: nie wcześniej niż w 2016 r.- dotyczy Zadania 12; nie wcześniej niż w 2017 r. - dotyczy Zadania 2; nie wcześniej niż w 2018 r. - dotyczy Zadania 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,13. 7) Wyk. zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego z obsługi dostarczonej aparatury dla praco. Zam. w ramach ceny przed.zam.(z wyłączeniem zad. 13).
Dostawa systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej sprzężonej ze spektrometrem mas czasu przelotu - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa systemu kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej sprzężonej ze spektrometrem mas czasu przelotu wraz z komputerem i oprogramowaniem specjalistycznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa homogenizatora z systemem odpowietrzania - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa homogenizatora z systemem odpowietrzania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa automatycznego grawimetrycznego analizatora sorpcji wody - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa automatycznego grawimetrycznego analizatora sorpcji wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa mikroskopu cyfrowego - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa mikroskopu cyfrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa reometru optycznego - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa reometru optycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa zestawu do preparatyki mikroskopowej- aparat do suszenia w punkcie krytycznym, procesor tkankowy - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa zestawu do preparatyki mikroskopowej - aparat do suszenia w punkcie krytycznym, procesor tkankowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa spektralnego skanningowego mikroskopu konfokalnego na bazie zmotoryzowanego mikroskopu odwróconego - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa spektralnego skanningowego mikroskopu konfokalnego na bazie zmotoryzowanego mikroskopu odwróconego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa detektora nieszczelności opakowań z wykorzystaniem metody bąbelkowej - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa detektora nieszczelności opakowań z wykorzystaniem metody bąbelkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa aparatu pakującego wraz z wyposażeniem dodatkowym - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa aparatu pakującego wraz z wyposażeniem dodatkowym, komputerem i oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa zestawu do dwuwymiarowej elektroforezy białek 2-DE - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
Dostawa zestawu do dwuwymiarowej elektroforezy białek 2-DE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa analizatora wrażeń wizualnych - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
Dostawa analizatora wrażeń wizualnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa mikrotomografu komputerowego z szerokim zakresem energii źródła promieniowania i rozdzielczością submikronową - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa mikrotomografu komputerowego z szerokim zakresem energii źródła promieniowania i rozdzielczością submikronową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE).
Dostawa komputera z monitorem i drukarką do obsługi aparatury - sztuk 1
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności.
Dostawa komputera z monitorem i drukarką do obsługi aparatury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zam. żąda załączenia do oferty: opisów tech., kart katalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony intern. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Do oferty należy w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa w sposób i w formie określonej w rozdziale X ust. 2 do 5 niniejszej SIWZ: wypełniony przez wykonawcę formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Instrukcja wypełnienia JEDZ znajduje się na stronie UZP. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 3-4 SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, na wezwanie o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ złożą: Dotyczy zadania 1, 2, 4, 7, 9, 10, 12 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 zamawiający żąda na wezwanie: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie - wypełniony dokument JEDZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu; spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyk., którzy nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunki dot. zdolności technicznej lub zawodowej. Dot. zad. 1 Za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wraz z instalacją aparatury chromatograficznej o wartości minimum 1 000 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zad. 2 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk.realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzeń laboratoryjnych o wartości minimum 60 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zad. 4 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw mikroskopów o wartości minimum 120 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zad. 7 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw mikroskopów o wartości minimum 1 000 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zad. 9 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzenia do pakowania żywności o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zad. 10 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw aparatów do analizy białek o wartości minimum 40 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Dot. zadania 12 za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzeń rentgenowskich o wartości minimum 600 000,00 PLN brutto każda z dostaw. Zam żąda załącz. do oferty: opisów technicznych, kart katalogowych lub innych dokumentów np. wydruków ze strony inter. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wyk. na żądanie zamawiającego - dotyczy Zadań 1-13; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE) – dotyczy Zadań 1-12. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, na wezwanie o którym mowa w ust. 2 powyżej złożą: dot. zad. 1, 2, 4, 7, 9, 10, 12 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wyk.; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ).
Dostawa, wniesienie, uruchomienie aparatury i przeprowadzenie instruktażu nastąpi w terminie: Zadania 1, 4, 5, 7, 8, 9: nie wcześniej niż w dniu 11.3.2019 r. nie później niż do dnia 25.3.2019 r. Zadania 2, 3, 6, 10, 11, 12, 13: nie wcześniej niż w dniu 30.10.2018 r. nie później niż do dnia 20.11.2018 r. 1) Wszystkie elementy dostarczonej aparatury muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: nie wcześniej niż w 2016 r. - dotyczy Zadania 12; nie wcześniej niż w 2017 r. - dotyczy Zadania 2; nie wcześniej niż w 2018 r. - dotyczy Zadania 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację dostawy, instalacji wszystkich zamówionych przez Zamawiającego pozycji aparatury i sprzętu oraz przeprowadzi instruktaż. Pozostałe warunki dot. realizacji umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Rektoracie Sala Konferencyjna, I piętro, ul. Nowoursynowska 166, 02–787 Warszawa.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Zam. żąda od wyk. wniesienia wadium dla: Zad. 1 Dostawa syst. kompletnej dwuwymiarowej chromatografii gazowej sprzężonej ze spektrometrem mas czasu przelotu: w kwocie: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł). Zad. 2 Dostawa homogenizatora z systemem odpowietrzania: w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). Zad. 3 Dostawa automatycznego grawimetrycznego analizatora sorpcji wody: w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). Zad. 4 Dostawa mikroskopu cyfrowego: w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł). Zad. 5 Dostawa reometru optycznego: w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł) Zad. 6 Dostawa zestawu do preparatyki mikroskopowej - aparat do suszenia w punkcie krytycznym, procesor tkankowy: w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące zł) Zad. 7 Dostawa spektralnego skanningowego mikroskopu konfokalnego na bazie zmotoryzowanego mikroskopu odwróconego: w kwocie: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) Zad. 8 Dostawa detektora nieszczelności opakowań z wykorzystaniem metody bąbelkowej: w kwocie: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł) Zad. 9 Dostawa aparatu pakującego wraz z wyposażeniem dodatkowym: w kwocie: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł) Zad. 10 Dostawa zestawu do dwuwymiarowej elektroforezy białek 2-DE: w kwocie: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł). Zad. 11 Dostawa analizatora wrażeń wizualnych: w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). Zad. 12 Dostawa mikrotomografu komputerowego z szerokim zakresem energii źródła promieniowania i rozdzielczością submikronową: w kwocie: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). Zad. 13 Dostawa komputera z monitorem i drukarką do obsługi aparatury: w kwocie: 100,00 PLN (słownie: sto zł). Dopusz. formy wadium: w pieniądzu, poręcz. bankowe lub poręcz. spół. kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręcz. kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancje bankowe, gwarancje ubezpiecz., poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rach. bankowy zam.: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium - przetarg nieograniczony sprawa nr: SZP.260.36.2018 (Zadanie 1/Zadanie 2/ Zadanie 3/ Zadanie 4/ Zadanie 5/ Zadanie 6/ Zadanie 7/ Zadanie 8/ Zadanie 9/ Zadanie 10/ Zadanie 11/ Zadanie 12/ Zadanie 13)**Niepotrzebne skreślić. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zam., ul. Nowoursynowska 166, budynek „Lewa podkówka” u Zastępcy Kwestora, mgr Haliny Pawlikowskiej, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu z potwierdz. złożenia oryginału w Kwesturze SGGW dokonanym przez Zastępcę Kwestora, mgr Halinę Pawlikowską. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wyk. ubiegając się o udzielenie zam. publ. jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Wzór oświadczenia wymaganego od wyk w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza ofertowego. Formularz (JEDZ) należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. JEDZ należy przesłać na adres email:czz@sggw.pl Szczegó. informacje dot. składania JEDZ i rozporz. PEiR (UE) 2016/679 „RODO” Zamawiający zawarł w SIWZ zamieszczonym jako z zał. do publ. ogłosz. na str. inter. Zamawiającego http://szp.sggw.pl/?oid=166.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się:
a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zam. stan. podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
8. Odwołanie wobec treści ogł. o zam. oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie:
a) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie int.;
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie ter. składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl