IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9 000.00 zł
(słownie: dziewięć tysięcy złotych).
2. Dopuszczalne formy wadium:
1) w pieniądzu;
2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancje bankowe;
4) gwarancje ubezpieczeniowe;
5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.
zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na
rachunek bankowy zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. Oddział w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
Nr konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931
z dopiskiem: „Wadium – przetarg nieograniczony. Sprawa nr
SZP.260.60.2017
Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert.
Dowód dokonania wpłaty wadium na podane wyżej konto Zamawiającego należy
dołączyć do składanej oferty.
4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy
zdeponować w:
Kwesturze ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa lewa „Podkówka”, I
piętro po wcześniejszym przedstawieniu Z-cy Kwestora SGGW odpowiednich
dokumentów w celu ich poświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
potwierdzoną kopię zdeponowanych dokumentów wraz z opinią Z-cy Kwestora
do oferty.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu w postaci przelewu bankowego Zamawiający
będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek
Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu
składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia
przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale
niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego
wniesienia wadium przez Wykonawcę.
5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela
zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej części w
wysokości nie większej niż 3% jej wartości.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po
wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46
ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Jakość | 30,00 |
Forma zatrudnienia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w
przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 16 wzoru umowy.
Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie
wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia
należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 2 Umowy, w formie
pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z
następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie
przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne
– na zasadach i w sposób określony w ust. 2-12, jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty
wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku
zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się
wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami
ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających
stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu
Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i
usług.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość
wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto
zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o
której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu, do której nastąpiła
zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Zleceniobiorcę w związku z
wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość
minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 2, wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu
Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników
świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego
wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń
publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota
odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do
części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w
zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni
prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie
Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy
ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym
Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się
wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o
których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim
wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
8. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może
wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w
szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką
wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od
której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy
uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z
wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku
dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają
wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie)
pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części
etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją
przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi
– w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie)
pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego w części finansowanej przez Zleceniobiorcę, z określeniem
zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane
z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej
temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3.
10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem
występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do
przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni
roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana
ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia
wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2.
11. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym
mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie
informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o
którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo
informację o nie zatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
12. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o nie zatwierdzeniu
wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku Strona ta może ponownie
wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8. W takim przypadku przepisy
ust. 8-10 oraz 16 stosuje się odpowiednio.
13. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych
od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia
należnego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-14, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: