20/04/2018    S77    - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Warszawa: Aparatura kontrolna i badawcza

2018/S 077-171324

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia” ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: agnieszka_dydak@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sggw.waw.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://szp.sggw.pl/?oid=149
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych
Nowoursynowska 166, Budynek nr 10, pok. 36
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia” ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: agnieszka_dydak@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sggw.waw.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych
Nowoursynowska 166, Budynek nr 10, pok. 36
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Dydak - Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia” ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931389 / 225935591
E-mail: agnieszka_dydak@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911

Adresy internetowe:

Główny adres: www.sggw.waw.pl

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: państwowa uczelnia wyższa
I.5)Główny przedmiot działalności
Edukacja

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa aparatury badawczej w ramach proj. „Centrum żywności i żywienia - moder. kampusu SGGW w celu stwo. Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)”

Numer referencyjny: SZP.260.22.2018
II.1.2)Główny kod CPV
38500000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przed. zam. jest dostawa apar. bad. w ramach proj. „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (nr proj. RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. I., opisana szczegół. w zał. nr 3 do SIWZ stanowiącym opis przed. zam. Miejsce wyk. przed. zam.: SGGW w Warszawie, WNoŻ oraz WNoŻCziK, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, 02-776 Warszawa. Wszystkie elem. dostarczonej apar. muszą być fab. nowe wyp.: - nie wcześniej niż w 2016 r. dotyczy Zadania 13; - nie wcześniej niż w 2017 r. - dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 21; - nie wcześniej niż w 2018 dotyczy Zadania 19, 20. Wyk. zobowiązuje się do przepr. instruktażu stanowisko. z obsługi dostarczonej apar. dla prac. Zam. w ramach ceny przed. zam. z wył zad. 11.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej

Część nr: Zadanie 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39711120
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów;dok. na potwierdzenie zgodności oferowanego przez Wyk. urządz. z Dyrektywą 93/42/EWG; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa cytometru przepływowego wraz z wyposażeniem

Część nr: Zadanie 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38434510
30200000
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa cytometru przepływowego wraz z wyposażeniem oraz stacją komputerową,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa systemu monitorowania parametrów ruchu

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000
48000000
38410000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa systemu monitorowania parametrów ruchu wraz z jednostką komputerową,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa aparatu do pomiarów respirometryczno- spirometrycznych

Część nr: Zadanie 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
38900000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa aparatu do pomiarów respirometryczno- spirometrycznych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa urządzenia chłodzącego

Część nr: Zadanie 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39711110
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa urządzenia chłodzącego, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcj serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa mikrotomu rotacyjnego automatycznego

Część nr: Zadanie 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33100000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa mikrotomu rotacyjnego automatycznego, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa automatycznego mikroskopu z epifluorescencją

Część nr: Zadanie 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38510000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa automatycznego mikroskopu z epifluorescencją, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcj serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa spektrofotometru UV-Vis

Część nr: Zadanie 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38431000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa spektrofotometru UV-Vis,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: ilość godzin instruktażu stanowiskowego / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa automatycznego licznika kolonii

Część nr: Zadanie 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33100000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa automatycznego licznika kolonii,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: ilość godzin instruktażu stanowiskowego / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa aparatu do pomiaru składu ciała u ludzi

Część nr: Zadanie 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa aparatu do pomiaru składu ciała u ludzi,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); Certyfikat medyczny EN60601-1.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa system zbiorników biologicznych suchych z dewarem i mokrych

Część nr: Zadanie 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44612000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa system zbiorników biologicznych suchych z dewarem i mokrych, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); Certyfikat lotniczy IATA w cz.I.4.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa analizatora pian - przyrządu do analizy piany z możliwością tworzenia piany przez nagazowanie i mieszanie

Część nr: Zadanie 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa analizatora pian - przyrządu do analizy piany z możliwością tworzenia piany przez nagazowanie i mieszanie, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: jakość / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa systemu do aplikacji pulsacyjnego światła

Część nr: Zadanie 13
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa systemu do aplikacji pulsacyjnego światła, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa aparatu do analizy składu fizykochemicznego mięsa, farszów mięsnych i wyrobów gotowych z mięsa i mleka

Część nr: Zadanie 14
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000
38400000
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa aparatu do analizy składu fizykochemicznego mięsa, farszów mięsnych i wyrobów gotowych z mięsa i mleka wraz z komputerem oraz oprogramowaniem do samodzielnego tworzenia kalibracji dla wybranych grup produktów spożywczych,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE);dok. potw. speł. przez Wyk.urządz. wymagań zawartych w Polskiej Normie PN-A-82109.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa goniometru

Część nr: Zadanie 15
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000
48000000
38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa goniometru optycznego wraz komputerem do sterowania aparatem, zbierania danych oraz tworzenia raportów oraz oprogramowaniem specjalistycznym,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa analizatora dyspersji cieczowych o szerokim zakresie koncentracji i wielkości cząstek

Część nr: Zadanie 16
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa analizatora dyspersji cieczowych o szerokim zakresie koncentracji i wielkości cząstek,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem

Część nr: Zadanie 17
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: parametry-warunki techniczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów

Część nr: Zadanie 18
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
30200000
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów wraz z jednostką komputerową i oprogramowaniem, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa porozymetru rtęciowego z zestawem do odzysku rtęci

Część nr: Zadanie 19
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa porozymetru rtęciowego wraz z zestawem do odzysku rtęci, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: parametry- warunki techniczne / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok. potw. możliwość wyko. na zaof, przez Wyk. aparacie, pom. na delikat.mater.rośl.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa spektrometru TD- NMR

Część nr: Zadanie 20
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa spektrometru TD- NMR - nabiurkowego spektrometru z magnesem, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok. potw. moż. wyk na zaof. przez Wyk. aparacie, pom. czasu T1 i T2.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Dostawa zestawu do oznaczania wodochłonności mąki i właściwości reologicznych ciasta podczas miesienia

Część nr: Zadanie 21
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.

II.2.4)Opis zamówienia:

Dostawa zestawu do oznaczania wodochłonności mąki i właściwości reologicznych ciasta podczas miesienia wraz z oprogramowaniem specjalistycznym,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: parametry- warunki techniczne / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2018-2020.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe

Szcze. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok. potw. speł. przez ofer. przez Wyk. urządz. wym. zawartych w Pl N. PN-ISO 5530-1.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zam. nie wprowadza szczeg. warunku w tym zakresie. Do oferty należy załączyć: wypełniony przez wykonawcę formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Instrukcja wypełnienia JEDZ znajduje się na stronie UZP. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, na wezwanie o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SIWZ złożą: Dotyczy zadania 10, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19,20. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ).4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 zamawiający żąda na wezwanie:1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dot. Rozdziału IX ust.4 SIWZ); 2)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 5. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie - wypełniony dokument JEDZ.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zadanie 10 co najmniej 2 dostaw medycznych urządzeń pomiarowych o wartości minimum 50 000,00 zł. brutto każda dostawa;Zadanie 12 co najmniej 2 dostaw analizatorów właściwości fizycznych produktów spożywczych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda dostawa; zadanie 14 co najmniej 1 dostawy analizatorów składu fizykochemicznego produktów spożywczych o wartości minimum 180 000,00 zł brutto; zadanie 15 co najmniej 2 dostaw aparatów do pomiarów kąta zwilżania oraz energii powierzchniowej i napięcia powierzchniowego o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto każda dostawa; zadanie 16 co najmniej 2 dostaw aparatów do analizowania stabilności lub niestabilności cieczy o wartości minimum 140 000,00 zł brutto każda dostawa; zadanie 17 co najmniej 2 dostaw urządzeń do pomiarów rezystancji, pojemności lub indukcyjności o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda dostawa, zadanie 18 co najmniej 2 dostaw aparatów do pomiarów stabilności oksydacyjnej tłuszczów o wartości minimum 90 000,00 zł brutto każda dostawa; zadanie 19 co najmniej 2 dostaw aparatów do badania struktury porowatej materiałów o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda dostawa; zadanie 20 co najmniej 2 dostaw aparatów do wykonywania pomiarów techniką spektroskopii o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda dostawa. Zamawiający żąda załączenia do oferty:-opisów techn., kart katalo. lub innych dok. np. wydruków ze strony inter. potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przed. zam.- dot. Zadań 1-21;dok. na potwierdzenie zgodności oferowanego przez Wyk. urządz. z Dyrektywą 93/42/EWG (potwierdzającego określone dyrektywą normy dla wyrobów med.) - dot. Zadania 1; Cert. med. EN60601-1 dot. Zadania 10; Cert. lot. IATA w cz.I.4 - dot. Zadania 11; dok. potw. spełnianie przez oferowane przez Wyk. urządzenie wymagań zawartych w Polskiej Normie PN-A-82109 – dot. Zadania 14; dok. potw. możliwość wykonywania na zaoferowanym przez Wyk. aparacie, pomiarów na delikatnym materiale roślinnym– dot. Zadania 19; dok. potw. możliwość wykonywania na zaoferowanym przez Wykonawcę aparacie, pomiaru czasu T1 i T2, zawartości części stałych w tłuszczach, rozkładu wiel. kropel wody w prod. o dużej zawartości tłuszczu– dot. Zadania 20; dok. potw. spełnianie przez ofertowane przez Wyk. urządzenie wymagań zawartych w Polskiej Normie PN-ISO 5530-1– dot. Zadania 21; deklaracji producenta o zgodności oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE (znak CE)– dot. Zadań 1-21.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

1. Dostawa i uruchomienie aparatury nastąpi w terminie:

Zadanie: 1-21 nie wcześniej niż w dniu 30.10.2018r.nie później niż do dnia 20.11.2018r.

2. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację dostawy wszystkich zamówionych przez Zamawiającego pozycji aparatury naukowo - badawczej.

3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, wyprodukowane nie wcześniej niż:

— w 2016r.- dotyczy Zadania 13,

— w 2017 r.- dotyczy Zadania 1-12, Zadania 14-18, Zadania 21,

— w 2018 r.- dotyczy Zadania 19, 20.

4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ- wzór umowy.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/05/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 29/05/2018
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Rektorat- Sala Konferencyjna, I piętro.

Ul. Nowoursynowska 166, 02 – 787 Warszawa.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla:Zadanie 1 Dost. zamrażarki niskotemperaturowej: w kwocie: 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).Zadanie 2 Dost. cytometru przepływowego wraz z wyposażeniem: w kwocie: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) Zadanie 3 Dost. systemu monitorowania parametrów ruchu: w kwocie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)Zadanie 4 Dost. aparatu do pomiarów respirometryczno- spirometrycznych: w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie 5 Dost. urządzenia chłodzącego: w kwocie: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)Zadanie 6 Dost. mikrotomu rotacyjnego automatycznego: w kwocie: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)Zadanie 7 Dost. automatycznego mikroskopu z epifluorescencją: w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)Zadanie 8 Dost. spektrofotometru UV-Vis: w kwocie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)Zadanie 9 Dost. automatycznego licznika kolonii: w kwocie: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)Zadanie 10 Dost. aparatu do pomiaru składu ciała u ludzi: w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)Zadanie 11 Dost. system zbiorników biologicznych suchych z dewarem i mokrych: w kwocie: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)Zadanie 12 Dost. analizatora pian - przyrządu do analizy piany z możliwością tworzenia piany przez nagazowanie i mieszanie: w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)Zadanie 13 Dost. systemu do aplikacji pulsacyjnego światła: w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)Zadanie 14 Dost.aparatu do analizy składu fizykochemicznego mięsa, farszów mięsnych i wyrobów gotowych z mięsa i mleka: w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)Zadanie 15 Dost. goniometru: w kwocie: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)Zadanie 16 Dost analizatora dyspersji cieczowych o szerokim zakresie koncentracji i wielkości cząstek: w kwocie: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)Zadanie 17 Dost. precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem: w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)Zadanie 18 Dost. aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów: w kwocie: 4 000,00 zł (słownie:cztery tysiące złotych)Zadanie 19 Dost. porozymetru rtęciowego z zest. do odzys.rtęci: w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)Zadanie 20 Dost. spektrometru TD- NMR: w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)Zadanie 21 Dost zestawu do ozn.wodochłonności mąki i właśc.reologicznych ciast podcz.miesien: w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr: SZP.260.22.2018 (Zadanie1/Zadanie 2/ Zadanie 3/ Zadanie 4/ Zadanie 5/ Zadanie 6/ Zadanie 7/ Zadanie 8/ Zadanie 9/ Zadanie 10/ Zadanie 11/ Zadanie 12/Zadanie 13/ Zadanie 14/ Zadanie 15/ Zadanie 16/ Zadanie 17/ Zadanie 18/ Zadanie 19/Zadanie 20/Zadanie 21)*4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:Kwesturze Zamawiającego, ul. Nowoursynowska 166 budynek „Lewa podkówka” u Zastępcy Kwestora, mgr H. Pawlikowskiej, a do oferty należy dołączyć kopię dok. z potwierdzeniem złożenia oryginału w Kwesturze SGGW dokonanym przez Zastępcę Kwestora, mgr H. Pawlikowską.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Odwołanie wnosi się:

a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie:

a) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urzad Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/04/2018