Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa aparatury badawczej w ramach proj.
„Centrum żywności i żywienia - moder. kampusu SGGW w celu stwo. Centrum
Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)”
Numer referencyjny: SZP.260.22.2018
II.1.2)Główny kod CPV38500000
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przed. zam. jest dostawa apar. bad. w ramach proj.
„Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu
stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (nr proj.
RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. I., opisana szczegół. w zał. nr 3 do
SIWZ stanowiącym opis przed. zam. Miejsce wyk. przed. zam.: SGGW w
Warszawie, WNoŻ oraz WNoŻCziK, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32,
02-776 Warszawa. Wszystkie elem. dostarczonej apar. muszą być fab. nowe
wyp.: - nie wcześniej niż w 2016 r. dotyczy Zadania 13; - nie wcześniej
niż w 2017 r. - dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,
14, 15, 16, 17, 18, 21; - nie wcześniej niż w 2018 dotyczy Zadania 19,
20. Wyk. zobowiązuje się do przepr. instruktażu stanowisko. z obsługi
dostarczonej apar. dla prac. Zam. w ramach ceny przed. zam. z wył zad.
11.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
Część nr: Zadanie 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39711120
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów;dok. na potwierdzenie zgodności
oferowanego przez Wyk. urządz. z Dyrektywą 93/42/EWG; deklaracji
producenta o zgod. oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą
2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa cytometru przepływowego wraz z wyposażeniem
Część nr: Zadanie 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38434510
30200000
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa cytometru przepływowego wraz z
wyposażeniem oraz stacją komputerową,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi
załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa systemu monitorowania parametrów ruchu
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV30200000
48000000
38410000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa systemu monitorowania parametrów ruchu
wraz z jednostką komputerową,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik
nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa aparatu do pomiarów respirometryczno- spirometrycznych
Część nr: Zadanie 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV48000000
38900000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa aparatu do pomiarów respirometryczno-
spirometrycznych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem,sztuk 1-
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa urządzenia chłodzącego
Część nr: Zadanie 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39711110
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa urządzenia chłodzącego, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcj serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa mikrotomu rotacyjnego automatycznego
Część nr: Zadanie 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33100000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa mikrotomu rotacyjnego automatycznego, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa automatycznego mikroskopu z epifluorescencją
Część nr: Zadanie 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38510000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa automatycznego mikroskopu z epifluorescencją, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcj serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa spektrofotometru UV-Vis
Część nr: Zadanie 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38431000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa spektrofotometru UV-Vis,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: ilość godzin instruktażu stanowiskowego / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa automatycznego licznika kolonii
Część nr: Zadanie 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33100000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa automatycznego licznika kolonii,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: ilość godzin instruktażu stanowiskowego / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa aparatu do pomiaru składu ciała u ludzi
Część nr: Zadanie 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa aparatu do pomiaru składu ciała u ludzi,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE);
Certyfikat medyczny EN60601-1.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa system zbiorników biologicznych suchych z dewarem i mokrych
Część nr: Zadanie 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV44612000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa system zbiorników biologicznych suchych z dewarem i mokrych, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE);
Certyfikat lotniczy IATA w cz.I.4.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa analizatora pian - przyrządu do analizy piany z możliwością tworzenia piany przez nagazowanie i mieszanie
Część nr: Zadanie 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa analizatora pian - przyrządu do analizy
piany z możliwością tworzenia piany przez nagazowanie i mieszanie,
sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: jakość / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa systemu do aplikacji pulsacyjnego światła
Część nr: Zadanie 13
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa systemu do aplikacji pulsacyjnego światła, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa aparatu do analizy składu fizykochemicznego mięsa, farszów mięsnych i wyrobów gotowych z mięsa i mleka
Część nr: Zadanie 14
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV30200000
38400000
48000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa aparatu do analizy składu
fizykochemicznego mięsa, farszów mięsnych i wyrobów gotowych z mięsa i
mleka wraz z komputerem oraz oprogramowaniem do samodzielnego tworzenia
kalibracji dla wybranych grup produktów spożywczych,sztuk 1- Szczegółowy
opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE);dok.
potw. speł. przez Wyk.urządz. wymagań zawartych w Polskiej Normie
PN-A-82109.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:Część nr: Zadanie 15
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV30200000
48000000
38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa goniometru optycznego wraz komputerem
do sterowania aparatem, zbierania danych oraz tworzenia raportów oraz
oprogramowaniem specjalistycznym,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi
załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa analizatora dyspersji cieczowych o szerokim zakresie koncentracji i wielkości cząstek
Część nr: Zadanie 16
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa analizatora dyspersji cieczowych o
szerokim zakresie koncentracji i wielkości cząstek,sztuk 1- Szczegółowy
opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem
Część nr: Zadanie 17
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: parametry-warunki techniczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów
Część nr: Zadanie 18
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV48000000
30200000
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa aparatu do oznaczania stabilności
oksydacyjnej tłuszczów wraz z jednostką komputerową i oprogramowaniem,
sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE).
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa porozymetru rtęciowego z zestawem do odzysku rtęci
Część nr: Zadanie 19
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38300000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa porozymetru rtęciowego wraz z zestawem do odzysku rtęci, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: parametry- warunki techniczne / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok.
potw. możliwość wyko. na zaof, przez Wyk. aparacie, pom. na
delikat.mater.rośl.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa spektrometru TD- NMR
Część nr: Zadanie 20
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV38000000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa spektrometru TD- NMR - nabiurkowego spektrometru z magnesem, sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szczegół. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3
do SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok.
potw. moż. wyk na zaof. przez Wyk. aparacie, pom. czasu T1 i T2.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa zestawu do oznaczania wodochłonności mąki i właściwości reologicznych ciasta podczas miesienia
Część nr: Zadanie 21
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV48000000
38500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywności.
II.2.4)Opis zamówienia:
Dostawa zestawu do oznaczania wodochłonności
mąki i właściwości reologicznych ciasta podczas miesienia wraz z
oprogramowaniem specjalistycznym,sztuk 1- Szczegółowy opis stanowi
załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: parametry- warunki techniczne / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówPoczątek: 30/10/2018
Koniec: 20/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1
wznowienia udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w
latach 2018-2020.
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)Informacje dodatkowe
Szcze. opis przed.zamów. stanowi zał. nr 3 do
SIWZ. Zam. żąda zał. do oferty:opisów tech, kart katalo. lub innych
dok.np. wydruków ze strony inter. potwierdzających speł. parametrów
określonych w opisie przedm. zamów; deklaracji producenta o zgod.
oferowanego przez Wyk. urządzenia z Dyrektywą 2006/42/WE(znakCE); dok.
potw. speł. przez ofer. przez Wyk. urządz. wym. zawartych w Pl N. PN-ISO
5530-1.