Sekcja Zamówień Publicznych SGGW

Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl

Numer referencyjny:
SZP.260.54.2018
Data publikacji:
2018-10-03
Data składania ofert / wniosków:
2018-11-26 13:30
Termin otwarcia ofert:
2018-11-26 14:00
Nazwa:
Dostawa autokaru dla SGGW
Treść:
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawieul. Nowoursynowska 166Warszawa02-787PolskaOsoba do kontaktów: Grzegorz Kushnir- Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;Tel.: +48 225931398E-mail: grzegorz_kushnir@sggw.pl Faks: +48 225931384Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: https://szp.sggw.pl/index.php?oid=201
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Uczelnia Wyższa
I.5)
Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa autokaru dla SGGW
Numer referencyjny: SZP.260.54.2018
II.1.2)
Główny kod CPV
34121000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
2 / 6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autokaru dla SGGW opisanego szczegółowo w Załączniku nr 1 dowzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawcazobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu autokar fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
34121000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autokaru dla SGGW opisanego szczegółowo w Załączniku nr 1 dowzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawcazobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu autokar fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja producenta / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 180
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy OPZ stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Warunki techniczne oferowanego autokaru oraz zakresniezbędnego wyposażenia musi być zgodny z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami, a zastosowanemateriały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty. Pojazd powinien posiadać homologacjęeuropejską COC oraz Certyfikat TEMPO (100 km/h).
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
3 / 6
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunkidotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. W celu wstępnegopotwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniuWykonawca składa w sposób i w formie określonej w rozdziale X ust. 2 do 5 niniejszej SIWZ: wypełniony przezwykonawcę formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzoremstandardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanymna podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej„jednolitym dokumentem”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Instrukcja wypełnienia JEDZznajduje się na stronie UZP. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnychna dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale IX pkt. 3,4 niniejszej SIWZ. 3. Wcelu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowaw art. 24 ust 1 zamawiający może żądać na wezwanie następujących dokumentów: informacji z KrajowegoRejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niegoprawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków,opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyrokulub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczeniawykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się ozamówienia publiczne. 13. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniana stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności dotej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunkidotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunkidotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Dostawa autokaru zamówionego przez Zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 180 dni liczącod dnia podpisania umowy. Pozostałe warunki dot realizacji umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącymzałącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
4 / 6
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/11/2018
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 20/11/2018
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166, 02 – 787 Warszawa
Sala Konferencyjna Rektoratu I piętro
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcyzłotych). Dopuszczalne formy wadium: w pieniądzu, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjebankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunekbankowy zamawiającego:Bank PEKAO S.A. Oddział w Warszawie, Ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 771240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium - przetarg nieograniczony sprawa SZP.260.54.2018.Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w Kwesturze Zamawiającegou Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzeniezłożenia w Kwesturze SGGW dokonanie przez Z-cę Kwestora – mgr Halinę Pawlikowską. Wadium należy
5 / 6
wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcomniezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. Wykonawcy, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jegowniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertęprzed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę,któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeliwadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunkubankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowegooraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiającyzatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 3. Wykonawca ubiegającsię o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające zRODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązekinformacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osobafizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będziemusiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednoz włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązkiinformacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazanew związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy wzakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostałuwzględniony we wzorze formularza ofertowego (załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego).
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224537701Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, atakże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub możeponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
6 / 6
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy.
4. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
a) określenia warunków udziału w postępowaniu;
b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
c) odrzucenia oferty odwołującego;
d) opisu przedmiotu zamówienia;
e) wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisanebezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
7. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.
8. Odwołanie wnosi się:
a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jegowniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni –jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
9. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunkówzamówienia wnosi się w terminie:
a.) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub specyfikacji istotnychwarunków zamówienia na stronie internetowej.
10. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulegazawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
11. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochronyprawnej” ustawy.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urzad Zamówień Publicznychul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224537701Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/10/2018
Załączniki
l.p.opis
1SIWZ
2JEDZ w formie edytowalnej
3Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu na portalu Ted.eNotices w dniu 09.10.2018r.
4Odpowiedzi na pytania, przesunięcie terminu otwarcia ofert oraz aktualne załączniki
5Informacja z otwarcia ofert
6Wybór najkorzystniejszej oferty