Sekcja Zamówień Publicznych SGGW

Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl

Numer referencyjny:
SZP.260.60.2018
Data publikacji:
2018-10-17
Data składania ofert / wniosków:
2018-11-29 10:00
Termin otwarcia ofert:
2018-11-29 11:00
Nazwa:
Dostawa aparatury i urządzeń oraz komputera z drukarką w ramach projektu „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (nr projektu RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. III.
Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawieul. Nowoursynowska 166Warszawa02-787PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka Dydak- Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 WarszawaTel.: +48 225931389/ 225935591E-mail: czz@sggw.pl Faks: +48 225931384Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: https://szp.sggw.pl/admin/ogloszenie_change.php?oid=203
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok.36ul. Nowoursynowska 166Warszawa02-787PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka Dydak- Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 WarszawaTel.: +48 225931389/ 225935591E-mail: czz@sggw.pl Faks: +48 225931384Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok.36ul. Nowoursynowska 166Warszawa
2 / 15
02-787PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka Dydak- Sekcja Zamówień Publicznych, Budynek nr 10, pok 36, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 WarszawaTel.: +48 225931389/ 225935591E-mail: czz@sggw.pl Faks: +48 225931384Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Państwowa Uczelnia Wyższa
I.5)
Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa aparatury i urządzeń oraz komputera z drukarką w ramach proj. „Centrum żywności i żywienia -modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia(CŻiŻ)
Numer referencyjny: SZP.260.60.2018
II.1.2)
Główny kod CPV
38500000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zam. jest dostawa aparatury i urządzeń oraz komputera z drukarką w ramach proj.„Centrumżywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-RozwojowegoŻywności i Żywienia (CŻiŻ)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego FunduszuRozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiegona lata 2014-2020 (nr proj. RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. III.Miejsce wykonania przed. zam.: SGGW wWarsz., WNoŻ oraz WNoŻCziK, ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, 02-776 Warszawa. Wszystkie ele.dostarcz. aparat. muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: nie wcześniej niż w 2017 r.- dot. Zad. 1, 2, 3,4, 10; nie wcześniej niż w 2018 r.- dot. Zad. 5, 6, 7, 8, 9. Wyk.zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażustanowiskowego z obsługi dostarczonej aparatury i urządzeń z wyłączeniem zadania 2 i zadania 9. Przedmiotzamówienia podzielono na 10 części.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
3 / 15
Dostawa urządzenia - płyty chłodzącej do bloczków parafinowych
Część nr: 1
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
39711110
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa urządzenia - płyty chłodzącej do bloczków parafinowych-sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnymcharakterze w latach 2019-2020
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do niniejszej SIWZ.Zamawiający żądazałączenia do oferty:opisów tech., kart katalogowych lub innych dok.np. wydruków ze strony internetowejpotwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa zbiorników biologicznych – Dewary mokre i suche
Część nr: 2
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
44612000
4 / 15
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa zbiorników biologicznych – Dewary mokre i suche- 5 sztuk dawerów. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik nr 3.2 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.2 do SIWZ.Zamawiający żąda załączenia dooferty:opisów technicznych, kart katalogowych lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowejpotwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem
Część nr: 3
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38300000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa precyzyjnego miernika RLC z wyposażeniem- sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniastanowi załącznik nr 3.3 do SIWZ.
5 / 15
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry- warunki techniczne / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.3 do SIWZ.Zamawiający żąda załączenia dooferty:opisów technicznych, kart katalogowych lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowejpotwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów
Część nr: 4
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000
30200000
48000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa aparatu do oznaczania stabilności oksydacyjnej tłuszczów wraz z komputerem i oprogramowaniesztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
6 / 15
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3.4 do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam. O udzielenie zam. mogą ubiegać się Wyk., którzy:spełniają war. dot.zdolnościtechnicznej lub zawodowej
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa detektora nieszczelności opakowań (z wykorzystaniem metody bąbelkowej)
Część nr: 5
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa detektora nieszczelności opakowań (z wykorzystaniem metody bąbelkowej)- sztuk 1. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.5 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
7 / 15
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa spektrometru TD- NMR
Część nr: 6
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38000000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa spektrometru TD- NMR- sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.6do niniejszej SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnymcharakterze w latach 2019-2020.
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
8 / 15
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa komory ciśnieniowej dostosowanej do skali przemysłowej
Część nr: 7
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38500000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa komory ciśnieniowej dostosowanej do skali przemysłowej- sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik nr 3.7 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 360
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
9 / 15
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa systemu analizy termicznej z funkcją zmian modulowanych i analizy termograwimetrycznej (TGA/DSC)
Część nr: 8
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38418000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa systemu analizy termicznej z funkcją zmian modulowanych i analizy termograwimetrycznej (TGA/DSC)- sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.8 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: czas reakcji serwisu / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnymcharakterze w latach 2019-2020.
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa komputera z monitorem i drukarką do obsługi aparatury
10 / 15
Część nr: 9
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa komputera z monitorem i drukarką do obsługi aparatury- sztuk 1. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik nr 3.9 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnymcharakterze w latach 2019-2020.
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam.
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
Dostawa systemu do analiz biochemicznych
Część nr: 10
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
38434500
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
11 / 15
Kod NUTS: PL911
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
II.2.4)
Opis zamówienia:
Dostawa systemu do analiz biochemicznych- 1 sztuka systemu składająca się z 3 elementów. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.10 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 17/06/2019
Koniec: 05/07/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnymcharakterze w latach 2019-2020.
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPMA.01.01.00-14-8276/17
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis przed. zam. stanowi zał nr 3. do SIWZ.Zam. żąda zał. do oferty:opisów technicznych, kartkatalogowych lub innych dok. np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnianie parametrówokreślonych w opisie przed. zam.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
O udzielenie zam. mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu spełniają warunki dot;kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów: Zam. nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.W celu wstępnego potwierdzenia,że wyk. nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wyk. składa w sposób i wformie określonej w rozdziale X ust. 2 do 5 SIWZ:wypełniony przez wyk. formularz jednolitego europejskiegodokumentu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego wrozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/
12 / 15
UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”, którego wzór stanowizał.nr 2 do SIWZ.W przypadku części IV „Kryteria kwalifikacji” formularza JEDZ, wykonawca może ograniczyćsię do wypełnienia sekcji α i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Instrukcja wypełnieniaJEDZ znajduje się na stronie UZP. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wyk., którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 3-4 SIWZ.W celu potwierdzeniaspełniania przez wyk.warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowejwyk., na wezwanie o którym mowa w ust. 2 SIWZ złożą:Dotyczy zadania 4, 6, 7, 8.Wykaz dostaw wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychdostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lubsą wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dok. wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychsą wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wyk. nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów – oświadczenie wyk; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanychreferencje bądź inne dok. potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ). W celu potwierdzenia braku podstawdo wykluczenia wyk z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 zam. żąda na wezwanie:1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawywystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) oświadczenia wykonawcy obraku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiuz uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadkuwydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należnościwraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tychnależności;3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej;
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunkidotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tymzakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyk, którzy: nie podlegają wykluczeniu; spełniają warunkidotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Dot.zad. 4 Za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazaniesię przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw aparatury kontrolnej lub badawczej o wartościminimum 90 000,00 zł brutto każda dostawa. Dot. zad. 6Za spełnienie tego warunku Zam. uzna wykazaniesię przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw aparatów do wykonywania pomiarów technikąspektroskopii o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda dostawa. Dot. zad, 7 Za spełnienie tego warunkuZam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzeń/aparatów
13 / 15
ciśnieniowych o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda dostawa.Dot. zad. 8 Za spełnienie tegowarunku Zam. uzna wykazanie się przez Wyk. realizacją w okresie 3 lat przed upływem terminu składaniaofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw analizatorówwłaściwości termicznych o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda dostawa. W celu potwierdzeniaspełniania przez wyk. war. udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej wyk., złożą:Dot.zadania 4, 6, 7, 8.Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określającychczy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). Zamawiający żąda załączenia do oferty:opisówtechnicznych, kart katalogowych lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej potwierdzającychspełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostaćpoświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego- dotyczy Zadań 1-10.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Dostawa, wniesienie, uruchomienie aparatury, komputera z monitorem i drukarką, przeprowadzenieinstruktażu nastąpi w terminie:dla Zadania 1- 6; 8-10: nie wcześniej niż w dniu 17.06.2019r. nie później niżdo dnia 05.07.2019r.;dla Zadania 7: do 360 dni licząc od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż30.10.2019r.Wszystkie elementy dostarczonej aparatury muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: niewcześniej niż w 2017 r.- dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 10;nie wcześniej niż w 2018 r.- dotyczy Zadania 5, 6,7, 8, 9. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca zakończyrealizację dostawy, instalacji wszystkich zamówionych przez Zamawiającego pozycji aparatury i sprzętu orazprzeprowadzi instruktaż.Pozostałe warunki dot.realizacji umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym zał. nr4 do SIWZ- wzór umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
14 / 15
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/11/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 23/11/2018
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Rektorat Sala Konferencyjna, I piętro
ul. Nowoursynowska 166, 02 – 787 Warszawa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla:Zadanie 1 : w kwocie: 200,00 zł. (słownie: dwieściezłotych). Zadanie 2 : w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych). Zadanie 3: w kwocie: 2 000,00 zł.(słownie: dwa tysiące złotych). Zadanie 4: w kwocie: 4 500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).Zadanie 5: w kwocie: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). Zadanie 6: w kwocie: 7 000,00 zł. (słownie:siedem tysięcy złotych). Zadanie 7: w kwocie: 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).)Zadanie8: w kwocie: 13 000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych). Zadanie 9: w kwocie: 100,00 zł. (słownie: stozłotych). Zadanie 10: w kwocie: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Dopuszczalne formy wadium:w pieniądzu, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe,poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego:Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie,ul. Nowoursynowska 166,Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 49428931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr: SZP.260.36.2018 (Zadanie1/Zadanie2/ Zadanie 3/ Zadanie 4/ Zadanie 5/ Zadanie 6/ Zadanie 7/ Zadanie 8/ Zadanie 9/ Zadanie 10/)* Wadiumw innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:Kwesturze Zamawiającego, ul.Nowoursynowska 166 budynek „Lewa podkówka” u Zastępcy Kwestora, mgr Haliny Pawlikowskiej, a do ofertynależy dołączyć kopię dokumentu z potwierdzeniem złożenia oryginału w Kwesturze SGGW dokonanym przezZastępcę Kwestora, mgr Halinę Pawlikowską.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkichobowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośredniopozyskał.Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO został uwzględniony we wzorze formularza
15 / 15
ofertowego.Formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) należy przesłać w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Środkiem komunikacji elektronicznej,służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna.JEDZ należy przesłać na adres email:czz@sggw.pl Szczegółowe informacje dot. składania JEDZ i rozpoprz.PEiR(UE)2016/679"RODO". Zam.zawarłw SIWZ zamieszczonym jako zał. do publ. ogłoszenia na str. internetowej Zamawiającego https://szp.sggw.pl/admin/ogloszenie_change.php?oid=203
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224537701Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urzad Zamówień Publicznychul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224537701Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/10/2018
Załączniki
l.p.opis
1SIWZ
2Załączniki SIWZ w wersji edytowalnej
3Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu
4Odpowiedzi na pytania oraz przesuniecie terminu składania i otwacia ofert
5Załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej po zmianach
6SIWZ po zmianach- załącznik do odpowiedzi na pytania
7Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu na portalu Ted.eNotices w dniu 17.10.2018r.
8Odpowiedzi na pytania oraz przesuniecie terminu składania i otwacia ofert
9Załącznik nr 6 do SIWZ w wersji edytowalnej
10Zbiorcze zestawienie ofert
11Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania w zakresie zadania 5
12Wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie oferty w zakresie zadania 2
13Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu 2, Zadanie 4, Zadanie 7
14Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu 6, Zadanie 8
15UNIEWAŻNIENIE ZAD 1,3,9,10