Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl
Polska-Warszawa: Przyrządy pomiarowe
2019/S 089-212739
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Nowoursynowska 166
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Władysław Sadowski, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 10, pok. 41, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska, Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”, ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931390 / 225935591
E-mail: czz@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
ul. Nowoursynowska 166
Warszawa
02-787
Polska
Osoba do kontaktów: Władysław Sadowski, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 10, pok. 41, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa; Katarzyna Cieszyńska, Biuro Projektu „Centrum Żywności i Żywienia”, ul. Nowoursynowska 159 c, Budynek 32, pokój C49, 02-776 Warszawa
Tel.: +48 225931390 / 225935591
E-mail: czz@sggw.pl
Faks: +48 225931384
Kod NUTS: PL911
Adresy internetowe:
Główny adres: www.sggw.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzeń specjalistycznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW - cz. V
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń specjalistycznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu „Centrum żywności i żywienia - modernizacja kampusu SGGW w celu stworzenia Centrum Badawczo-Rozwojowego Żywności i Żywienia (CŻiŻ)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (nr projektu RPMA.01.01.00-14-8276/17) - cz. V.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – OPZ
Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zamawiającego (adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, 02-776 Warszawa), ustawiony i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem (zgodnie z OPZ, stanowiącym załącznik nr 3.1-3.35 do SIWZ)
System do ekstracji SPE oraz odparowywania - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa systemu do ekstracji SPE oraz odparowywania- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Pompy próżniowe i wyparki- 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa pompy próżniowej i wyparki- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.2 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Wirówka laboratoryjna z funkcją chłodzenia- 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa wirówki laboratoryjnej z funkcją chłodzenia- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.3 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Wagi - 3 sztuki
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa wag- 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Łaźnia wodna z mieszadłem magnetycznym- 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa łaźni wodnej z mieszadłem magnetycznym- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.5 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Mikrowirówka i czytnik mikropłytek - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa mikrowirówki i czytnika mikropłytek-1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.6 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Pipety wielokanałowe- 4 sztuki
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa pipet wielokanałowych- 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.7 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenie wielofunkcyjne- 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego- mixera- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.8 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Kolumna chromatograficzna- 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa kolumny chromatograficznej- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.9 do niniejszej SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Drobny sprzęt laboratoryjny: kolumny chromatogra.wraz z przedkolumnami; filtry strzykawowe do oczyszczania prób oraz filtry do filtracji faz chromatogra.;kolumienki do SPE/ Quechers wraz z sorbentami
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (pakiet 1): kolumny chromatograficzne wraz z przedkolumnami- 1 zestaw; filtry strzykawowe do oczyszczania prób oraz filtry do filtracji faz chromatograficznych- 1 zestaw; kolumienki do SPE/ Quechers wraz z sorbentami- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.10 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 2): strzykawki szklane chromatograficzne oraz szkło laboratoryjne specjalistyczne - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (pakiet 2): strzykawki szklane chromatograficzne oraz szkło laboratoryjne specjalistyczne- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.11 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 3) plastikowy
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (pakiet 3) plastikowy- probówki plastikowe50 mL typu niesterylne i typu Falcon o obj. 15 ml niesterylne, mikroprobówki wirówkowe o objętości 2 mL z polipropylenu z płaskim korkiem, pipetki pasteura obj. 1 mL i 3 mL, statywy na probówki duże (30x15ml/20x50ml), płytki reakcyjne 96-dołkowe wykonane z polipropylenu, bez pokrywek obj. 0,3 ml niesterylne, końcówki do pipet niesterylne o objętości 2-20uL,10-100uL, 20-200uL, 10-1000uL, 500-5000uL, 1000-10000uL, końcówki do pipet ułożone w statywach 10*96 o objętości 0,5-5 μl, 20-200μl, 5-50 μL, paski foliowe do zamykania płytek niesterylne, statywy na fiolki o pojemności 2 ml z otworami o średnicy 12 mm, zbiorniki na ciecz do pipet wielokanałowych – niesterylne – 55 ml.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.12 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Wytrząsarka laboratoryjna - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa wytrząsarki laboratoryjnej- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.13 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne i drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 4)
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzenia specjalistycznego i drobnego sprzętu laboratoryjnego (pakiet 4): kolumna chromatograficzna, destylarka laboratoryjna, zamrażarka, łaźnia z wytrząsarką, mieszadła magnetyczne, pipety automatyczne, drobny sprzęt laboratoryjny plastikowy, titrator, młynek laboratoryjny, spektrofotometr UV-VIS, wytrząsarka vortex, zmywarka laboratoryjna, strzykawki szklane chromatograficzne oraz szkło laboratoryjne specjalistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.14 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne i drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 5): elektroda do pH-metru, wirówka, zmywarka - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego (pakiet 5): elektroda do pH-metru, wirówka, zmywarka- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.15 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Suszarka komorowa - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa suszarki komorowej- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.16 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne i drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 6)
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 6): suszarki, cieplarki, stół wagowy antywibracyjny, kolumny chromatograficzne, eksykator szafkowy, wielofunkcyjne przyrządy laboratoryjne, turbidymetr, boks termostatyczny, wagi, wagosuszarki, homogenizatory tensjometr, wytrząsarki, komora klimatyczna, łaźnia wodna, wirówki, mieszadła magnetyczne, młynki analityczne, młyn nożowy, myjka ultradziękowa, termobloki, biurety cyfrowe, pipety automatyczne, dozowniki butelkowe, dozownik ręczny, pehametry laboratoryjne, konduktometry laboratoryjne, zestaw kapslownic, pirometr graficzny, termometry, higrometry, sita, ciśnieniomierze, lodówki przenośne, końcówki do pipet, gęstościomierz, mętnościomierz, urządzenie wielofunkcyjne- 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.17 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne (pakiet 7): krajalnice, maszynka do mięsa, zmywarka – 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 7): krajalnica, maszynka do mięsa, zmywarka- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.18 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne (pakiet 8): homogenizatory, pH-metr, suszarka komorowa, titrator, konduktometr, wirówka - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 8): homogenizator, pH-metr, suszarka komorowa, titrator, konduktometr, wirówka- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.19 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne (pakiet 9)
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 9): redestylator, zestaw do filtracji próbek, piec laboratoryjny, termostat suchy, mieszadło mechaniczne, suszarki komorowe, suszarka próżniowa, cieplarka, biurety automatyczne, urządzenie do pomiaru mętności, titrator automatyczny, płyta grzejna, sprężarka, sterylizator laboratoryjny, waga techniczna, wirówka, termowytrząsarka- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.20 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Generator gazu - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa generatora gazu- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.21 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Zmywarka laboratoryjna - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa zmywarki laboratoryjnej- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.22 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Zamrażarka niskotemperaturowa- 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.23 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Dilutor - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa dilutora- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.24 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne (pakiet 10): homogenizatory, suszarki komorowe, urządzenie wielofunkcyjne, wagi analityczne- 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzenia specjalistycznego (pakiet 10): homogenizatory, suszarki komorowe, urządzenie wielofunkcyjne, wagi analityczne- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.25 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Titrator - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa titratora- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.26 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Spektrofotometr UV/Vis - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa spektrofotometru UV/Vis- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.27 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Wirówka z wymiennymi rotorami - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa wirówki z wymiennymi rotorami- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.28 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Aparat do pomiaru barwy metodą odbiciową CieLab - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa aparatu do pomiaru barwy metodą odbiciową CieLab- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.29 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenie do pakowania w atmosferze ochronnej- 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzenia do pakowania w atmosferze ochronnej- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.30 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Ramię do teksturometru - 1 sztuka
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa ramienia do teksturometru- 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.31 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenie do oznaczania tłuszczu oraz urządzenie do oznaczania białka - 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzenia do oznaczania tłuszczu oraz urządzenia do oznaczania białka- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.32 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne (pakiet 11): grubościomierzy, automatyczny stolik do nakładania warstw, laboratoryjna zgrzewarka do folii- 1 zestaw
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywności, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 11) grubościomierza, automatycznego stolika do nakładania warstw, laboratoryjnej zgrzewarki do folii- 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.33 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Urządzenia specjalistyczne oraz drobny sprzęt laboratoryjny (pakiet 12)
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa urządzeń specjalistycznych (pakiet 12): spektrofotometry, wirówki, rotory do wirówki, pipety wielokanałowe, płuczka do płytek ELISA, medyczny analizator składu ciała, pehametry, wytrząsarki, homogenizatory, aparat do elektroforezy poziomej, aparat do elektroforezy pionowej, zasilacz do elektroforezy, komora do PCR, termocykler, wagi, łaźnie wodne, czytnik ELISA, zamrażarki, maski do pomiarów respirometrycznych- 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.34 do SIWZ.
W perspektywie projektu przewiduje się około 1 wznowienie udzielenia zamówienia publicznego o podobnym charakterze w latach 2019-2020.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Drobny sprzęt laboratoryjny plastikowy.
Miejscem dostawy jest Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy – Odbiorcy– lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego plastikowego: probówki, końcówki do pipet, tipsy plastikowe, kuwety, kolby miarowe, krio-probówki, płytki mikrolitrowe, statyw na probówki, pojemniki na mocz, płytki, zlewki, butla na wodę, zbiorniki na ciecz, naczynka wagowe, szczotki, folie uszczelniające, wałek obrotowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.35 do SIWZ.
RPMA.01.01.00-14-8276/17
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
O udziel.e zamów. mogą ubiegać się wyk, którzy: nie podlegają wykluczeniu; spełniają warunki dot.: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zam. nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykaz oświa. składanych przez Wyk.w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz inne dok. wymagane do złożenia wraz z ofertą w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym: Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zam. w niniejszej SIWZ. Oświadczenia składa się na formularzu (JEDZ), sporządzonym zg. ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej „JEDZ”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Instrukcja wypełnienia JEDZ znajduje się na stronie UZP https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia. W części IV JEDZ Wyk. może ograniczyć się jedynie do wypełnienia sekcji α (alfa). Wyk. może korzystać z narzędzi lub oprogra.które umożliwiają wypełnienie i utworzenie dok. elektroni. JEDZ, w szczególności w jednym z następujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Wyk. podpisuje JEDZ kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5.9.2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1579). Zam.przed udzie. zam., wezwie wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświad. lub dok., o których mowa w rozdziale IX pkt 5 niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust 1 Zam. żąda, na wezwanie o którym mowa w ust. 4 powyżej następujących dok.:
a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Ciąg dalszy sekcji III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:Jeżeli wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku., o których mowa w ust. 5 pkt. a powyżej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dok.wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
Dok., o których mowa w ust. 6 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skład. ofert. Jeżeli w kraju, w którym wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. dotyczy, nie wydaje się dokum., o których mowa w tym ustępie, zastępuje się je dokum. zawierającym oświad. osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zdania pier. stosuje się. Wyk.mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dok. wskazany w ust. 5 pkt. a powyżej, składa dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go doku. zawierającym oświa. tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
Zadanie 1: w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zadanie 2: w kwocie: 2 000,00.,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
Zadanie 3: w kwocie: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych).
Zadanie 4: w kwocie: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych)
Zadanie 5: w kwocie: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych)
Zadanie 6: w kwocie: 1500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
Zadanie 7: w kwocie: 100,00 zł. (słownie: sto złotych).
Zadanie 8: w kwocie: 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych).
Zadanie 9: w kwocie: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych).
Zadanie 10: w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zadanie 11: w kwocie: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych)
Zadanie 12: w kwocie: 100,00 zł. (słownie: sto złotych).
Zadanie 13: w kwocie: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych).
Zadanie 14: w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zadanie 15: w kwocie: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych).
Zadanie 16: w kwocie: 100,00 zł. (słownie: sto złotych).
Zadanie 17: w kwocie: 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Zadanie 18: w kwocie: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych).
Zadanie 19: w kwocie: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).
Zadanie 20: w kwocie: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
Zadanie 21: w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zadanie 22: w kwocie: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych).
Zadanie 23: w kwocie: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych).
Zadanie 24: w kwocie: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych)
Zadanie 25: w kwocie: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).
Zadanie 26: w kwocie: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych).
Zadanie 27: w kwocie: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
Zadanie 28: w kwocie: 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych).
Zadanie 29: w kwocie: 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).
Zadanie 30: w kwocie: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych).
Zadanie 31: w kwocie: 100,00 zł. (słownie: sto złotych).
Zadanie 32: w kwocie: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
Zadanie 33: w kwocie: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).
Zadanie 34: w kwocie: 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Zadanie 35: w kwocie: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych).
2. Dopuszczalne formy wadium:
1) w pieniądzu,
2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancje bankowe,
4) gwarancje ubezpieczeniowe,
5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166
Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 – z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr: SZP.250.8.2019
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię przelewu należy dołączyć do oferty.
Ciąg dalszy sekcji III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
4. Wadium w innej formie niż pieniądz
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej oryginał niniejszych gwarancji w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do ich wystawienia należy dołączyć do oferty.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
6. Kwota wadium określona została w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zamawiający żąda załączenia do oferty:opisów technicznych, kart katalogowych lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzających spełnianie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - nie dotyczy zadania 7; zadanie 11; zadanie 12; zadanie 14 poz. 4, 7, 8; zadanie 17 poz. 3-8, 19, 20, 29, 32, 35, 36, 37, 42, 45, 50, 52-55, 63, 72; zadanie 20 poz. 2,5; zadanie 34 poz. 4, 8, 25; zadanie 35.
Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Zamawiającego (adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ul. Nowoursynowska 159c, Budynek 32, 02-776 Warszawa), ustawiony i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3.1-3.35 do SIWZ).
Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 60 dni od daty zawarcia umowy, przy czym Wykonawca może zaoferować krótszy termin, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVII SIWZ. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Sekcja IV: Procedura
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Rektorat, Sala Konferencyjna, I piętro, ul. Nowoursynowska 166, 02–787 Warszawa, POLSKA
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:Zgz art.10a ust.1 ustawy w postęp. o udzielenie zam. komunikacja między zam. a wyk., a w szczególności składanie ofert oraz oświad. w tym oświad. składanego na formularzu JEDZ zam.a odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Szczegół. warunki w tym zakresie określają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
Z dnia 27 czerwca 2017r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępo. o udzielenie zam. publicz.oraz udostępniania i przechowywania dok. elektronicznych.W postępo. o udzie. zam. komunikacja między Zam., a Wyk. odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zam. wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wyk.i: Władysław Sadowski (22) 59 313 90, Agnieszka Dydak tel. (22) 59 313 89, Katarzyna Cieszyńska tel. (22) 59 355 91, e-mail: czz@sggw.pl. Informacyjnie: godziny pracy osób wyznaczonych do kontaktu: codziennie od pon. do piąt. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzie. zam. publi., musi posiadać konto na ePUAP. Wyk. posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania tech. i organizacyjne wysyłania i odbierania dok. elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i oświa.oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się i stosować wytyczne w.w Regulaminów. Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dok. elektronicznych, oświad. lub elektronicznych kopii dok. lub oświad. oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udziel. zam. dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Sposób komunikowania się Zam. z Wyk.(nie dotyczy skład. ofert) W postęp. o udziel. zam. komunikacja pomiędzy Zam. a Wyk. w szczególności składanie oświad., wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie inf. odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zam. i Wyk. posługują się numerem ogłoszenia (TED lub ID postępowania). Zam. może również komunikować się z Wyk. za pomocą poczty elektronicznej, email: czz@sggw.pl Dok. elektroniczne, oświad. lub elektroniczne kopie doku. lub oświad. składane są przez Wyk. za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zama. dopuszcza również możliwość skład. Dok.w elektronicznych, oświad. lub elektroni. kopii doku. lub oświad. za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia doku. elektronicznych, oświad. lub elektronicznych kopii doku. lub oświad. musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27.06.2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postęp. o udzielenie zam. publicznego oraz udostępniania i przechowywania dok. elektronicznych oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17.10.2018 r. zmieniającym ww. rozporządz. (Dz. U. poz. 1991), a także zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dok., jakich może żądać zamaw. od wyk. w postęp. o udzielenie zam. oraz zgodnie z zapisami rozporządz. zmieniającego powyższe tj. Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018 r.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
10. Pozostałe kwestie związane ze środkami ochrony prawnej określone są w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224537701
Faks: +48 224537700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl