Sekcja Zamówień Publicznych SGGW

Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl

Numer referencyjny:
DI.250.7.2019r.
Data publikacji:
2019-04-18
Data składania ofert / wniosków:
2019-05-20 11:30
Termin otwarcia ofert:
2019-05-20 12:00
Nazwa:
Wykonanie budynków Sekcji Konserwacji Zieleni oraz Sekcji Pszczelarstwa i Sekcji Sokolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce 113/8 w obrębie 1-10-12 nr dz. ew 113/8 przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie zgodnie z Decyzją nr 4/D/19 z dnia 09.01.2019, dokumentacją techniczną i przepisami.
Treść:
Ogłoszenie nr 539078-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie: Wykonanie budynków Sekcji Konserwacji Zieleni oraz Sekcji Pszczelarstwa i Sekcji Sokolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce 113/8 w obrębie 1-10-12 nr dz. ew 113/8 przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie zgodnie z Decyzją nr 4/D/19 z dnia 09.01.2019, dokumentacją techniczną i przepisami.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 17840000000000, ul. ul. Nowoursynowska  166 , 02-787  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 931 480, , e-mail dnt@sggw.pl, , faks 225 931 481.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=269

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
bezpośrednio u Zamawiającego, poprzez operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, budynek nr 12 - Rektorat, Sekretariat Kanclerza, I piętro, ul. Nowoursynowska 166,02-787 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budynków Sekcji Konserwacji Zieleni oraz Sekcji Pszczelarstwa i Sekcji Sokolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce 113/8 w obrębie 1-10-12 nr dz. ew 113/8 przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie zgodnie z Decyzją nr 4/D/19 z dnia 09.01.2019, dokumentacją techniczną i przepisami.
Numer referencyjny: DI.250.7.2019r
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie budynków Sekcji Konserwacji Zieleni oraz Sekcji Pszczelarstwa i Sekcji Sokolniczej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce 113/8 w obrębie 1-10-12 nr dz. ew 113/8 przy ul. Nowoursynowskiej 166 w Warszawie zgodnie z Decyzją nr 4/D/19 z dnia 09.01.2019, dokumentacją techniczną i przepisami. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę, tj. przy następujących robotach: • ziemnych; • ciesielskich; • zbrojarskich; • betoniarskich; • murarskich; • tynkarskich; • malarskich; • montażowych; • sanitarnych; • elektrycznych; • teletechnicznych; • drogowych; 4. Wykonawca zobowiązany jest do: • wykonywania robót wymienionych w pkt 3 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych, comiesięcznych raportów RMUA lub oświadczeń Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. • zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 3 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; • zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 3 SIWZ wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. Wykonawca któremu zostanie udzielone zamówienie w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób wykonujących roboty wskazane w § 1 ust. 5 Umowy. 6. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz nazw ich firm, jeżeli są znane w dniu złożenia oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 360
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: MIN. 300 DNI MAKS. 360 DNI OD DATY WPROWADZENIA NA BUDOWĘ. Termin wykonania stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000,00zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonali zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze co roboty stanowiące przedmiot zamówienia; Za roboty o podobnym charakterze co stanowiące przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem kompleksową (pod klucz) budowę budynku o funkcji administracyjno – magazynowej obejmującej zakresem łącznie w szczególności następujące branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i telekomunikacyjną o powierzchni użytkowej min. 400m2 o wartości brutto wykonanej roboty nie mniejszej niż 3 500 000,00 złotych . 2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują i w trakcie zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji, odpowiednio wykwalifikowanymi osobami: a) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetyczny; c) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; d) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej; c) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. b)wykaz robót budowlanych wykonanych w nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz nazwy podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 230 000,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia30,00
Gwarancja10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia następujących okoliczności: a) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej; b) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, (np.: wichury, ulewy, śnieżyce, gradobicie) mogących spowodować zniszczenie robót lub konieczność wstrzymania robót ze względu na zachowanie reżimów technologicznych (temperatura, wilgotność); c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; d) zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych); e) zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych; f) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; g) zmian w przepisach podatkowych, w szczególności dotyczących ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. h) W sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-13, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Załączniki
l.p.opis
1Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
2SIWZ
3Załącznik nr 4 SIWZ - PB PZT
4Załącznik nr 4 SIWZ - PB PZT
5Załącznik nr 4 SIWZ - PB PZT
6Załącznik nr 4 SIWZ - PB PZT
7Załącznik nr 4 SIWZ - PB PZT
8Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
9Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
10Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
11Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
12Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
13Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
14Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
15Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
16Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
17Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
18Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
19Załącznik nr 5 SIWZ - PB - arch. i konstr. PPiSS
20Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
21Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
22Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
23Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
24Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
25Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
26Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
27Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
28Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
29Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
30Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
31Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
32Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
33Załącznik nr 6 SIWZ - PB - arch. i konstr. SKZ
34Załącznik nr 7 SIWZ - PB - inst. sanit. PPiSS
35Załącznik nr 7 SIWZ - PB - inst. sanit. PPiSS
36Załącznik nr 7 SIWZ - PB - inst. sanit. PPiSS
37Załącznik nr 7 SIWZ - PB - inst. sanit. PPiSS
38Załącznik nr 7 SIWZ - PB - inst. sanit. PPiSS
39Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
40Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
41Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
42Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
43Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
44Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
45Załącznik nr 8 SIWZ - PB - inst. sanit. SKZ
46Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
47Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
48Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
49Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
50Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
51Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
52Załącznik nr 9 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. PPiSS
53Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
54Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
55Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
56Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
57Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
58Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
59Załącznik nr 10 SIWZ - PB inst. elekt. i telet. SKZ
60Załącznik nr 11SIWZ - Zał. nr 1 do PB
61Załącznik nr 12 SIWZ - Zał. nr 2 do PB
62Załącznik nr 13 SIWZ - Decyzja nr 4/D/19 - pozwolenie na budowę
63Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
64Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
65Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
66Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
67Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
68Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
69Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
70Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
71Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
72Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
73Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
74Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
75Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
76Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
77Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
78Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
79Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
80Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
81Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
82Załącznik nr 14 SIWZ - PW - ArchitekturaPPiSS
83Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
84Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
85Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
86Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
87Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
88Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
89Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
90Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
91Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
92Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
93Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
94Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
95Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
96Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
97Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
98Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
99Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
100Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
101Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
102Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
103Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
104Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
105Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
106Załącznik nr 15 SIWZ - PW - Architektura SKZ
107Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
108Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
109Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
110Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
111Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
112Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
113Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
114Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
115Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
116Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
117Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
118Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
119Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
120Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
121Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
122Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
123Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
124Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
125Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
126Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
127Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
128Załącznik nr 16 SIWZ - PW - konstr. PPiSS
129Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
130Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
131Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
132Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
133Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
134Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
135Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
136Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
137Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
138Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
139Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
140Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
141Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
142Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
143Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
144Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
145Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
146Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
147Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
148Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
149Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
150Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
151Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
152Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
153Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
154Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
155Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
156Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
157Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
158Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
159Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
160Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
161Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
162Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
163Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
164Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
165Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
166Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
167Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
168Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
169Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
170Załącznik nr 17 SIWZ - PW - konstr. SKZ
171Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
172Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
173Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
174Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
175Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
176Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
177Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
178Załącznik nr 18 SIWZ - PW - inst.san. PPiSS
179Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
180Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
181Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
182Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
183Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
184Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
185Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
186Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
187Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
188Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
189Załącznik nr 19 SIWZ - PW-inst. san. SKZ
190Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
191Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
192Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
193Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
194Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
195Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
196Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
197Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
198Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
199Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
200Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
201Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
202Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
203Załącznik nr 20 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. PPiSS
204Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
205Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
206Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
207Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
208Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
209Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
210Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
211Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
212Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
213Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
214Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
215Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
216Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
217Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
218Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
219Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
220Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
221Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
222Załącznik nr 21 SIWZ - PW - inst. elek. i telet. SKZ
223Załącznik nr 22 SIWZ - PW - drogowy
224Załącznik nr 22 SIWZ - PW - drogowy
225Załącznik nr 22 SIWZ - PW - drogowy
226Załącznik nr 22 SIWZ - PW - drogowy
227Załącznik nr 22 SIWZ - PW - drogowy
228Załącznik nr 23 SIWZ - PW - zieleń
229Załącznik nr 23 SIWZ - PW - zieleń
230Załącznik nr 23 SIWZ - PW - zieleń
231Załącznik nr 23 SIWZ - PW - zieleń
232Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
233Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
234Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
235Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
236Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
237Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
238Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
239Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
240Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
241Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
242Załącznik nr 24 SIWZ - PW - sieci zewn. inst. sanit SKZ PPiSS
243Załącznik nr 25 SIWZ - STWiOR - rob. elekt. i telet.
244Załącznik nr 26 SIWZ - STWiOR - rob. bud. PPiSS
245Załącznik nr 27 SIWZ - STWiOR - rob. bud. SKZ
246Załącznik nr 28 SIWZ - STWiOR - inst. sanit. wew. PPiSS
247Załącznik nr 29 SIWZ - STWiOR - inst. sanit. wew. SKZ
248Załącznik nr 30 SIWZ - STWiOR - sieci sanit. zew. PPiSS
249Załącznik nr 31 SIWZ - STWiOR - sieci sanit. zewn. SKZ
250Załącznik nr 32 SIWZ - przedmiar - branża budowlana SKZ
251Załącznik nr 33 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna - instalacje wewnętrzne SKZ
252Załącznik nr 34 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna - wentylacja mechaniczna SKZ
253Załącznik nr 35 SIWZ - przedmiar - branża elektryczna SKZ
254Załącznik nr 36 SIWZ - przedmiar - branża budowlana PPiSS
255Załącznik nr 37 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna - instalacje wewnętrzne PPiSS
256Załącznik nr 38 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna - wentylacja mechaniczna PPiSS
257Załącznik nr 39 SIWZ - przedmiar - branża elektryczna PPiSS
258Załącznik nr 40 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna sieci zewnętrzne PPiSS
259Załącznik nr 41 SIWZ - przedmiar - branża sanitarna sieci zewnętrzne SKZ
260Załącznik nr 42 SIWZ - przedmiar - branża elektryczna zagospodarowanie terenu
261Załącznik nr 43 SIWZ - przedmiar - zagospodarowanie terenu
262Załącznik nr 44 SIWZ - Wytyczne do opracowania planu organizacji robót
263Załącznik nr 18 do wzoru umowy - Harmonogram realizacji robót rzeczowo finansowy
264Uczestnicy postepowania - pismo nr DI/144/2019 z dnia 07.05.2019 - odpowiedzi na pytania
265Załącznik nr 1 do pisma nr DI/144/2019 - zestawienie materiałów SKZ
266Załącznik nr 2 do pisma nr DI/144/2019 - zestawienie materiałów PPiSS
267Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
268Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
269Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
270Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
271Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
272Załącznik nr 3 do pisma nr DI/144/2019 - zamienny załacznik nr 24 SIWZ - Projekt wykonawczy
273Załącznik nr 4 do pisma nr DI/144/2019 - Dokumentacja badań podłoża gruntowego
274Załącznik nr 4 do pisma nr DI/144/2019 -Dokumentacja badań podłoża gruntowego
275Załącznik nr 4 do pisma nr DI/144/2019 -Dokumentacja badań podłoża gruntowego
276Załącznik nr 5 do pisma nr DI/144/2019 - Ocena warunków geotechnicznych
277Załącznik nr 5 do pisma nr DI/144/2019 - Ocena warunków geotechnicznych
278Załącznik nr 5 do pisma nr DI/144/2019 - Ocena warunków geotechnicznych
279Uczestnicy postepowania - pismo nr DI/146 /2019 z dnia 08.05.2019 - odpowiedzi na pytania - zmiana terminu otwarcia ofert
280Powtwierdzenie zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w BZP
281Uczestnicy postepowania - pismo nr DI/147/2019 z dnia 09.05.2019 - odpowiedzi na pytania
282Uczestnicy postepowania - pismo nr DI/154 /2019 z dnia 14.05.2019 - odpowiedzi na pytania
283Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S05
284Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S06
285Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S07
286Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S08
287Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S09
288Załącznik nr 1 do pisma nr DI/154/2019 - rys. S10
289Uczestnicy postępowania - pismo nr DI/163/2019 z dnia 20.05.2019r - zbiorcze zestawienie ofert
290Uczestnicy postępowania - pismo nr DI/188/2019 z dnia 11.06.2019r - ogłoszenie wyboru najkorzystniejszej oferty