Sekcja Zamówień Publicznych SGGW

Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl

Numer referencyjny:
1/SGGW/2017
Data publikacji:
2017-01-09
Data składania ofert / wniosków:
2017-01-17 09:00
Termin otwarcia ofert:
2017-01-17 10:00
Nazwa:
Usługa w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
Treść:
Ogłoszenie nr 4748 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Warszawa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, krajowy numer identyfikacyjny 178450000, ul. ul. Nowoursynowska  166, 02787   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 931 390, e-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl, faks 225 931 391.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://szp.sggw.pl/admin/ogloszenie_change.php?oid=28

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
bezpośednio u zamawiajacego, pcztą lub kurierem
Adres:
SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZWIE Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 10 prawa „Podkówka” pok. 44 ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa, Mazowieckie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
Numer referencyjny: 1/SGGW/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
15


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia cpv: Opis przedmiotu zamówienia stanowi: „Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów”. Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.1 do 8.15 CPV 50531400-0, 50750000-7 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca gwarantuje utrzymanie dźwigów w ruchu ciągłym, a szczególnie ich niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania. W kalkulacji ceny ofertowej Zamawiający wymaga podania całościowej ceny za 1 roboczo godzinę, z uwzględnieniem kosztów dojazdu oraz wszystkich czynności, na które składa się naprawa i konserwacja. Podana cena nie zawiera kosztu części, które będą podlegały wymianie i które będą zakupione. 1. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK 1 *Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 1 cpv: 50531400-0 50750000-7 2. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent PROLIFT 3. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159, budynki 22,23,34, ul. Nowoursynowska 161- budynek 48,49, Kryta Pływalnia SGGW ul. Ciszewskiego10 - budynek nr 27. *Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 1I cpv: 50531400-0, 4. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent KONE 5. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 164, budynek 21, ul. Rakowiecka 30, Pawilon 1, ul. Rakowiecka 28 Pawilon 2, ul. Rakowiecka 26 Pawilon 3. *Oznaczenie części zamówienia: CZĘŚĆ 1II cpv: 50531400-0, Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent ZUD WARSZAWA 6. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159, budynki 24, 33 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ IV cpv: 50531400-0, 7. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent SCHINDLER 8. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159, budynki 34,37 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ V cpv: 50531400-0, 9. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent WIMEC 10. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 159, budynki 24, 33, Parking podziemny *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ VI cpv: 50531400-0, 11. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent DOMUS LIFT 12. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska166, budynek 6 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ VII cpv: 50531400-0, 13. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent DŹWIGAREK 14. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 161, budynek 48 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ VIII cpv: 50531400-0, 15. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH BOLĘCIN 16. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 161, budynek 48 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ IX cpv: 50531400-0, 50750000-7 17. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent TRANSLIFT 18. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska161 - budynek 48, ul. Nowoursynowska 161 - budynek 38 Akademik LIMBA, ul. Ciszewskiego 10 -Hala Sportowa SGGW *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ X cpv: 50531400-0, 19. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent LIFT PROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA. 20. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Ciszewskiego 6 - budynek 49 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ XI cpv: 50531400-0, 21. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent METALSCHNEIDER 22. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 159 - budynek 22 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ XII cpv: 50531400-0, 23. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent Winda Warszawa 24. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159- budynek 35 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ XIII cpv: 50531400-0, 25. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FUD/Towarowy 26. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 159- budynek 25 *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ XIV cpv: 50531400-0, 27. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZADZEŃ DZWIGOWYCH W WARZSAWIE 28. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Leśna 5, Rogów k/Łodzi *Oznaczenie części zamówienia: CZEŚĆ XV cpv: 50531400-0, 29. Krótki opis części zamówienia: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów Zakład Urządzeń Dźwigowych w Warszawie 30. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 161, Dom Asystencki IKAR

II.5) Główny kod CPV: 50531400-0
Dodatkowe kody CPV:50750000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: dla wszystkich Części zamówienia. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem: a) - co najmniej 1 osobę (będącą kierownikiem grupy), posiadającą aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typu D (dozór), b) - co najmniej 2 osoby (serwisanci) posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) oraz aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik nr 9)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych, w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
orma zatrudnienia40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w §16 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent PROLIFT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent PROLIFT.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.1.Miejsce Wykonania Zamówienia. ul. Nowoursynowska159, budynki 22,23,34, ul. Nowoursynowska 161- budynek 48,49, Kryta Pływalnia SGGW ul. Ciszewskiego10 - budynek nr 27.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0, 50750000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma Zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: II    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent KONE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent KONE.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.2. Miejsce wykonania zamówienia ul. Nowoursynowska 164, budynek 21, ul. Rakowiecka 30, Pawilon 1, ul. Rakowiecka 28 Pawilon 2, ul. Rakowiecka 26 Pawilon 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: III    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent ZUD WARSZAWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent ZUD WARSZAWA.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7, 8.3. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia ul. Nowoursynowska159, budynki 24, 33
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma Zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: IV    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent SCHINDLER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent SCHINDLER.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.4. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159-budynki 34,37
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: V    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent WIMEC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent WIMEC.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.5. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul.Nowoursynowska 159- budynki 24, 33, Parking podziemny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: VI    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent DOMUS LIFT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów – producent DOMUS LIFT.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7, 8.6 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:ul. Nowoursynowska166-budynek 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: VII    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent DŹWIGAREK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent DŹWIGAREK. Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7, 8.7 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:ul. Nowoursynowska 161 - budynek 48
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: VIII    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH BOLĘCIN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH BOLĘCIN.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.8.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 161-budynek 48
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: IX    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent TRANSLIFT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent TRANSLIFT.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.9.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska161 - budynek 48, ul. Nowoursynowska 161 - budynek 38 Akademik LIMBA, ul. Ciszewskiego 10 -Hala Sportowa SGGW
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0, 50750000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: X    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent LIFT PROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent LIFT PROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.10.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Ciszewskiego 6 - budynek 49
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: XI    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent METALSCHNEIDER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent METALSCHNEIDER.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.11.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 159 - budynek 22
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma ztrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: XII    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent Winda Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent Winda Warszawa.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.12. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska159- budynek 35
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: XIII    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FUD/Towarowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FUD/Towarowy.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.13.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:ul. Nowoursynowska 159- budynek 25
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: XIV    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZADZEŃ DZWIGOWYCH W WARZSAWIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów - producent FABRYKA URZADZEŃ DZWIGOWYCH W WARZSAWIE.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.14 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Leśna 5, Rogów k/Łodzi
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: XV    Nazwa: Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów Zakład Urządzeń Dźwigowych w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi w zakresie naprawy i konserwacji dźwigów Zakład Urządzeń Dźwigowych w Warszawie.Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w załącznikach nr 5,6,7,8.15 Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: ul. Nowoursynowska 161 – budynek 39 Dom Asystencki IKAR
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Forma zatrudnienia40
6) INFORMACJE DODATKOWE:



Załączniki
l.p.opis
1SIWZ
2Pytania i wyjaśnienia do SIWZ
3Załączniki wersja edytowalna
4Zbiorcze Zestawienie ofert
5Ogloszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty