Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl
Ogłoszenie nr 769358-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.
Szkoła Główna
Gospodarstwa Wiejskiego - SZP: Usługi weterynaryjne dla Katedry Chorób Małych
Zwierząt i Kliniki Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa
Wiejskiego - SZP, krajowy numer identyfikacyjny 17845000000000, ul. ul.
Nowoursynowska 166 , 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 225 931 390, e-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl, faks
225 931 391.
Adres strony internetowej (URL): www.sggw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Szkoła Wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=471
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://szp.sggw.pl/?oid=471
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie bezpośrednio u Zamawiajacego , przesłanie za pośrednictwem operatora
pocztowego albo kurierem na adres poniżej :
Adres:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytut Medycyny
Weterynaryjnej ul. Nowoursynowska 159C 02-776 Warszawa budynek 22, pokój: 114
sekretariat, I piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi weterynaryjne
dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Kliniki Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
SGGW w Warszawie
Numer referencyjny: SZP.72.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
nd
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
9
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie
prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1
ustawy PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA cpv: CPV - 85200000-1 Przedmiotem zamówienia są usługi weterynaryjne
świadczone dla Klinki Małych Zwierząt Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w
Warszawie na lata 2020-2022. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Klinika
Małych Zwierząt SGGW 3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis zamówienia zawierający określenie rodzaju i szacowane ilości
realizowanych świadczeń stanowi załącznik nr 6 do SIWZ opis przedmiotu
zamówienia. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia:
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga.
Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz
sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części
przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu
Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia:
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w
leczeniu pacjentów z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla
lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły
Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia:
ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych
dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy
weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr
6 do SIWZ. 2. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób
Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR
IV Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.
Lekarza weterynarii – internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla
lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły
Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia:
ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych
dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy
weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr
6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych
Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR
VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW.
Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych
(dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących
usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce
wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w
Warszawie. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VII Krótki opis części
zamówienia: Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt
i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z
doświadczeniem w leczeniu pacjentów internistycznych (dyżury nocne).
Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz
sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części
przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu
Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia:
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w
diagnostyce obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis
wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji
zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Oznaczenie części
zamówienia: ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących
usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania
części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu
Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W
przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie, do każdego zadania należy
przewidzieć innego lekarza weterynarii (ten sam lekarz może realizować usługi
wyłącznie w ramach jednego zadania).
II.5) Główny kod CPV: 85200000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
wykażą, iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, tj. co najmniej
jedną osobą na każde zadanie, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu
lekarza weterynarii oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od
daty uzyskania uprawnień. W przypadku oferty na więcej niż jedno zadanie
wykonawca powinien dysponować ilością ww. osób odpowiadającą liczbie zadań, na
które składa ofertę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswiadczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w
przypadku zaistnienia istotnych okoliczności zgodnie z §14 ust. 5 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR I Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurga. Szczegółowy opis wymagań
dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły
Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR II Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
z problemami stomatologicznymi. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii
świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i
Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa
Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR III Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii – chirurgia. Szczegółowy opis wymagań
dla lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt
i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii –
internistę, anestezjologa. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii
świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i
Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa
Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR V Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy
weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr
6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych
Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa
Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR VI Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy
weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr
6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych
Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR VII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
internistycznych (dyżury nocne). Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy
weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr
6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych
Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:zas trwania zamówienia lub termin jego wykonania
Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania umowy do
31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na
realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR VIII Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w diagnostyce
obrazowej z umiejętnością interpretacji wyników. Szczegółowy opis wymagań dla
lekarzy weterynarii świadczących usługi oraz sposób ich realizacji zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra
Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły
Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.)
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Realizacja usług weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny Weterynaryjnej SGGW. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:ZADANIE NR IX Krótki opis części zamówienia: Realizacja usług
weterynaryjnych dla Katedry Chorób Małych Zwierząt i Klinika Instytutu Medycyny
Weterynaryjnej SGGW. Lekarza weterynarii z doświadczeniem w leczeniu pacjentów
neurologicznych. Szczegółowy opis wymagań dla lekarzy weterynarii świadczących
usługi oraz sposób ich realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Miejsce
wykonania części przedmiotu zamówienia Katedra Chorób Małych Zwierząt i Klinika
Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w
Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doswaidczenie lekarzy wyznaczonych do realizacji zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Czas trwania zamówienia lub termin jego
wykonania Usługi weterynaryjne będą wykonywane w okresie od dnia podpisania
umowy do 31.03.2022r. lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył
na realizacją przedmiotowej umowy (ale nie dłużej niż do 31.03.2022 r.
|