Sekcja Zamówień Publicznych SGGW

Sekcja Zamówień Publicznych - SGGW
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
email: szp@sggw.pl

Numer referencyjny:
9/DOOiZ/SGGW/2017
Data publikacji:
2017-03-03
Data składania ofert / wniosków:
2017-03-22 09:30
Termin otwarcia ofert:
2017-03-22 10:00
Nazwa:
Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych i wyrobów włókienniczych dla SGGW
Treść:
Ogłoszenie nr 36511 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.                  
Warszawa: Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych i wyrobów włókienniczych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -                          Dostawy           
Zamieszczanie ogłoszenia:              obowiązkowe           
Ogłoszenie dotyczy:              zamówienia publicznego           
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
                nie             

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
                nie             

            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)           
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
                nie             
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
                nie             
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
                nie             

            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:           

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
                nie             
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, krajowy numer identyfikacyjny              178450000, ul.              ul. Nowoursynowska               166,              02-787                Warszawa, woj.              mazowieckie, państwo              Polska, tel.              225 931 390, e-mail              , faks              225 931 391.             
              Adres strony internetowej (URL): http://www.sggw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:                 Inny: Uczelnia publiczna
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):             
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym  w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):               
                I.4) KOMUNIKACJA:             
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
                  tak               
http://szp.sggw.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
                  tak               
http://szp.sggw.pl/?oid=42

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
                  nie               

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
                  nie               
                adres               

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
                  nie               
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
                  tak                 
                  Inny sposób:                 
bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres:
                        
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, „Prawa podkówka”,  budynek nr 10, pokój 42, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                  nie               
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)               
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA           

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych i wyrobów włókienniczych dla SGGW
Numer referencyjny: 9/DOOiZ/SGGW/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
                  nie               

II.2) Rodzaj zamówienia:                 dostawy             
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
              Zamówienie podzielone jest na części:             
                  Tak                 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
                    wszystkich części                 


                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia              (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:             

II.5) Główny kod CPV: 39293000-2
Dodatkowe kody CPV:39224300-1, 39525000-8, 39700000-9
                II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):                           
              Wartość bez VAT:             
              Waluta:             

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

                II.7)                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:                              nie             
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
                    Okres w miesiącach: 18

II.9) Informacje dodatkowe:
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM           
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU             
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
                Określenie warunków:               
                Informacje dodatkowe               
III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
                Określenie warunków:               
                Informacje dodatkowe               
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
                Określenie warunków:              

za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw dla Zadania I i Zadania II, o wartości brutto minimum:

Dla Zadania I  - o wartości brutto min. 100 000,00 zł każda z dostaw;

Dla Zadania II  - o wartości brutto min. 160 000,00 zł każda z dostaw.


 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:                                  nie               
                Informacje dodatkowe:               
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA             
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp                  nie               
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI             
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu               
                  tak               
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji               
                  nie               
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:             
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP             
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca, na wezwanie złoży:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP             

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty:

 kart katalogowych i próbek do wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia dla Zadania I i Zadania II potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, ponumerowanych zgodnie z numeracją z tabeli – opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)             
              SEKCJA IV: PROCEDURA           
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:                 przetarg nieograniczony             
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
                  tak,                 
                  Informacja na temat wadium                 
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:Zadanie I: 3 600 zł  (słownie:trzy tysiące sześćset złotych 00/100). Zadanie II: 5 500 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100).2. Dopuszczalne formy wadium: 1)    w pieniądzu, 2)    poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)    gwarancje bankowe, 4)    gwarancje ubezpieczeniowe, 5)    poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego:   Bank PEKAO S. A.  Oddział w Warszawie  Nr konta 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931  Ul. Nowoursynowska 166   z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony sprawa nr 9/DOOiZ/SGGW/2017 Zadanie I / Zadanie   II”    4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Haliny Pawlikowskiej, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonane przez Z-cę Kwestora - mgr Halinę Pawlikowską.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11.   7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.  8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.  10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.  11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
                  nie               

                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:             
                  nie               
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:               
                  nie               
                Informacje dodatkowe:               

                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:             
                  nie               
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej               
                  nie               
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:               
                  nie               

                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu             
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)             
                Liczba wykonawców 
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
                Maksymalna liczba wykonawców 
                Kryteria selekcji wykonawców:               

                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:             
                Umowa ramowa będzie zawarta:               

                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:               
                  nie               
                Informacje dodatkowe:               

                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:               
                  nie               
                Informacje dodatkowe:               

                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:               
                  nie               
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:               
                  nie               

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)                 nie             
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
                nie             
                              Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:                           
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:             
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:              
                  Aukcja wieloetapowa                 
etap nrczas trwania etapu



                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:                                  nie               
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:               

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria               
Znaczenie
Cena100



IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)             
                tak             
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:             

              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji                              nie             
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:                              nie             
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):             

              Informacje dodatkowe             


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:             

              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:             

              Wstępny harmonogram postępowania:             

              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:                              nie             
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:             


              Informacje dodatkowe:             

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:             

              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:             
                nie             
              Informacje dodatkowe:             

IV.4) Licytacja elektroniczna 
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:             
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:             
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:             
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:             
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:              
                  Licytacja wieloetapowa                 
etap nrczas trwania etapu



                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:                                  nie               
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:             
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:             

              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:             

              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:              

              Informacje dodatkowe:             
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:                tak               
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:               
Zamawiający  przewiduje  dokonanie zmian  postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia  okoliczności określonych w §15 pkt 5 oraz §15A wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
              Data: 15/03/2017, godzina: 9:30,             
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):             
                nie             
              Wskazać powody:             

              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:     
              Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:                 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)             
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:                nie             
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane                nie             
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH             
Część nr: 1                                  Nazwa: Zadanie I: Sukcesywne dostawy sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych i wyrobów włókienniczych do utrzymania czystości i porządku.
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie  I.  cpv: 39224300-1 Sukcesywne dostawy sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych i wyrobów włókienniczych do utrzymania czystości i porządku. .Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia z siedzibą przy ul. Nowoursynowskiej 159, 02-776 Warszawa,mieszczący się w budynku nr 15 oraz jednostki organizacyjne SGGW zlokalizowane na terenie Kampusu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
                  Wartość bez VAT:                 
                  Waluta:                 

4) Czas trwania lub termin wykonania:                       okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena                     
100


                      6) INFORMACJE DODATKOWE:                   

Część nr: 2                                  Nazwa: Zadanie  II.  cpv: 39293000-2, 39525000-8 Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenia akademików.
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie  II.  cpv: 39293000-2, 39525000-8 Sukcesywne dostawy artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenia akademików. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ,Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia z siedzibą przy ul. Nowoursynowskiej 159, 02-776 Warszawa, mieszczący się w budynku nr 15 oraz jednostki organizacyjne SGGW zlokalizowane na terenie Kampusu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39293000-2, 39525000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
                  Wartość bez VAT:                 
                  Waluta:                 

4) Czas trwania lub termin wykonania:                       okres w miesiącach: 18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena                     
100
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:   


Część nr: 3                                  Nazwa: Zadanie  III.  cpv: 39700000-9 Dostawa drobnego asortymentu AGD dla  akademików.
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie  III.  cpv: 39700000-9 Dostawa drobnego asortymentu AGD dla  akademików. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Administracja Domów i Stołówek Studenckich,ul. Nowoursynowska 161, 02-776 Warszawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
                  Wartość bez VAT:                 
                  Waluta:                 
  
4) Czas trwania lub termin wykonania:                       okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:  

Kryteria           Znaczenie

Cena                     
100

  
  6) INFORMACJE DODATKOWE:     
Załączniki
l.p.opis
1SIWZ
2Odpowiedzi
3Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
4Zbiorcze zestawienie ofert
5Unieważnienie postępowania w zakresie Zadania I
6Wybór najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania II i Zadania III
7Zawiadomienie o unieważnieniu unieważnienia Zadania I z dnia 27.04.2017 r
8Wybór najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania I